Založ si blog

Neverte smotánke – čiže hercom a politikom!

Predvčerom som opísal situáciu neprispôsobivých Rómov v novovytvorenej osade Mašličkovo v blízkosti Lunika IX, (ktorých vysťahovali z blokov s narušenou stabilitou a následne ich mesto zbúralo). http://torpedo.blog.pravda.sk/2014/09/20/volici-dokedy-chcete-volit-neschopnych-a-pred-zodpovednostou-pokakanych-politikov/

Ako príloha k vytvoreniu tohto blogu mi poslúžil článok v košickom korzári. No dnes ráno som si povedal, že lepšie bude vidieť tú situáciu na vlastné oči, aby som sa presvedčil o tom, že som tú situáciu príliš nezveličoval.

Ráno 22.9.14 o 9:10 som sa na osadu Mašličkovo prepravil bicyklom zo sídliska KVP a na tvare miesta som si spravil zopár fotografii.

Špeciálne prírodné WC - určite by ste chceli mať také aj doma, že? Veď by ste sa v ňom mohli zároveň aj opaľovať. :-(

Špeciálne prírodné WC – určite by ste chceli mať také aj doma, že? Veď by ste sa v ňom mohli zároveň aj opaľovať. 🙁

 

DSCN1678

DSCN1679

Aj napriek týmto podmienkam, obyvateľka tohto príbytku metlou zametala "dvor". Takže nejaký cit pre poriadok predsa len v sebe aspoň poniektorí z nich majú.

Miestni mi potvrdili, že táto šachta bola zaplavená sračkami až po jej okienko, takže takmer celá. :-(

Miestni mi potvrdili, že táto šachta bola zaplavená sračkami až po jej okienko, takže takmer celá. 🙁

 

Počas fotenie, som zároveň musel mať môj bicykel na očiach, lebo ktovie, či by si ho niektorý z tých neprispôsobivých nesprivatizoval.....

Počas fotenia som musel mať na očiach aj môj bicykel, lebo ktovie, či by si ho niektorý z tých neprispôsobivých nesprivatizoval…..

 

DSCN1687DSCN1692

Hovnocuc a bager, bez týchto strojov si ani neviem predstaviť ako dlho by vodári túto poruchu odstraňovali. Takže daňoví poplatníci pripravte sa na ďalšiu a úplne zbytočnú mastnú platbu za tieto práce, ktorú mestský magistrát zaplatí bez mihnutia oka - ako keby to poslanci platili zo svojho!!!

Hovnocuc a bager, bez týchto strojov si ani neviem predstaviť ako dlho by vodári túto poruchu odstraňovali. (Najmä v tom hustom daždi, ktorý dnes nie a nie prestať…..)
Takže daňoví poplatníci pripravte sa na ďalšiu úplne zbytočnú a mastnú platbu za tieto práce, ktorú mestský magistrát zaplatí bez mihnutia oka tak, ako keby to poslanci platili zo svojho vrecka!!!

Vodári so svojou ťažkou technikou......

Vodári so svojou ťažkou technikou……

Vizitka 21. storočia. :-(

Vizitka 21. storočia. 🙁

Detail šachty......

Detail šachty……

Vodári nad vyčistenou šachtou - špekulujú nad tým ako ešte odstrániť predmety z jej odtoku? (Mimochodom šachta je zhruba 3 metre hlboká.)

VVodári nad vyčistenou šachtou – špekulujú nad tým ako ešte odstrániť predmety z jej odtoku? (Mimochodom šachta je zhruba 3 metre hlboká.)

"Prírodné kúpalisko". :-(

„Prírodné kúpalisko“. 🙁

Chudák pes, čo už ten tam tým ľuďom môže ešte ustrážiť?!

Chudák pes, čo už ten tým ľuďom môže ešte ustrážiť?! (Iba ak tú dvojkolesovú karičku, lebo tá je ich jediným živobytím.)

Bez komentára :-(

Bez komentára 🙁

Obyvateľka tohto príbytku práve varila v kotlíku pred "domom" obed. (Ešte dobre, že nemám čuch, lebo ten smrad z tých šácht a z močiara, ktorý tam ešte naďalej pretrváva v okolí tých obydlí aj po vyťahaní väčšieho množstva výkalov zo sídliska KVP. (Vodári mali k dispozícii fekálny voz – tzv. hovnocuc).

Obyvateľka pred týmto „domom“ varila v kotlíku nad ohňom obed. Ešte dobre, že nemám čuch, lebo ten smrad z tých šácht a z močiara, ktorý v okolí tých obydlí pretrváva aj po vyťahaní väčšieho množstva výkalov zo sídliska KVP, tak ten by ma celkom určite donútil hodiť tam poriadnu šabľu. (Vodári mali k dispozícii fekálny voz – tzv. hovnocuc).

 

Jedna z tých zasypaných šácht....., obohnaná policajnou páskou :-(

Jedna z tých zasypaných šácht….., obohnaná policajnou páskou 🙁

Detailný záber na jeden z príbytkov :-(

Detailný záber na jeden z príbytkov 🙁

Pôvodne som bol rozhodnutý, že natočím aj rozhovor s tamojšími osadníkmi, no krátko nato, čo som to tam nafotil začalo pršať, tak som šliapol do pedálov aby som príliš nezmokol, lenže kým som dorazil domov, tak som takmer do nitky zmokol. (Je to predsa len rozdiel ísť bicyklom z KVP k Luníku IX dole kopcom ako naopak).

Provizórne príbytky vysťahovalcov z Lunika IX obkolesuje takýto neporiadok......

Provizórne príbytky vysťahovalcov z Lunika IX obkolesuje takýto neporiadok……

Naša smotánka sa pred médiami zviditeľňuje akí sú oni ochrancovia ľudských práv, hlavne čo sa Rómov týka, ale v skutočnosti im títo ľudia môžu byť celkom ukradnutí. Veď posúďte to sami, už aj na tých fotografiách je dobre vidieť v akých podmienkach títo ľudia žijú…. . A to ešte len začína jeseň. Takže chcel by som vidieť a počuť napr. Moniku Beňovú, ako by sa tvárila a čo by hovorila ak by tých osadníkov navštívila v treskúcej zime napr. pri teplote -20 až – 30°C.

Lenže pravda je taká, že práve takí ľudia v skutočnosti majú radí svojich štvornohých miláčikov ako tých ľudí bez strechy nad hlavou a nikto z nich nikdy neprejavil bližšiu ochotu tým bezdomovcom pomôcť finančne prípadne zobrať ich bývať k sebe!!! No o svojich štvornohých miláčikov sa vedia postarať aj v prípade ak sú na cestách a vedia ich ubytovať v hoteloch pre psov. A možno nebudem ďaleko od pravdy, že čo si o tých neprispôsobivých asociáloch v skutočnosti myslia, napr. toto: To, že takto primitívne žijete ste si zapríčinili sami, takže tak vám treba a žite si v tých hovnách, keď vám to tak vyhovuje.

P.S.

Aj napriek týmto podmienkam, vo chvíli, keď som si tieto priestory fotografoval tak jedná obyvateľka jedného z tých príbytkov práve zametala metlou „dvor“, ale keď ma zbadala, tak rýchlo vliezla do svojej „obývačky“….. . Takže aspoň poniektorí z nich majú predsa len v sebe cit pre poriadok a čistotu.

Toto sa v Japonsku stať nemôže

07.02.2023

No na Slovensku to niektorí Slováci už pokladajú za samozrejmú vec. Je to na šľak trafenie, keď si človek niečo naplánuje a jeden lajdák mu to pokazí len preto, že nedodržuje harmonogram. Včera predpoludním som sa vybral s bežkami na túru, naplánoval som si ju tak, že vyrazím z Jahodnej na Prednú Holicu ku chate Lajoška. Lenže to by museli v Košiciach premávať [...]

Zipsovanie v cestnej doprave? !

21.10.2017

Neviem ako ostatní vodiči, ale priznám sa, že s týmto pomenovaním takejto prekážky na ceste sa stretávam prvýkrát a musím podotknúť, že za to môžem „poďakovať“ primátorovi mesta Košice pánovi Rašímu, lebo nebyť toho množstva „zbytočných rekonštrukcii ciest“, /najmä v poslednom období, keď je očividné, že sa blížia komunálne voľby do VÚC/, tak sa [...]

Zabudol vôl, že teľaťom bol!

19.04.2016

Neuveriteľné ako sa vie človek rýchlo zmeniť. Konkrétne mám na mysli nášho starostu pána A. H. na sídlisku KVP v KE. Pred pár rokmi tento pán, keď kandidoval na poslanca mestskej časti, tak hádam ani nebolo bytu na sídlisku, ktorý by nebol navštívil, ale klobúk dole pred jeho vytrvalosťou, lebo také niečo dokáže spraviť veľmi málo ľudí. Avšak stojí za zmienku [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 89
Celková čítanosť: 356172x
Priemerná čítanosť článkov: 4002x

Autor blogu

Kategórie