Vďaka Ficovej nahrávke som zarobil 650 eur

21. novembra 2013, torpedo, Nezaradené

Od 89tého roku sa dôvera občanov k vyjadreniam politikov, (ale aj k ne-politikom) radikálne zmenila a to najmä v posledných 4 – 10 rokoch.

Ilustračná kresba

Ilustračná kresba

Napriek tomu, že je mnoho takých ľudí, ktorí už nedôverujú ani vlastným príbuzným, hoci s nimi žijú dlhé roky v spoločnej domácnosti, tak ešte stále je dosť takých ľudí, ktorým nejaký politik nasľubuje aj modré z neba, (len aby ho volili) a keď ho zvolia, tak mu žerú všetko čo povie aj keď tie jeho výsledky sú príliš protichodné a v mnohých prípadoch nulové.

No je aj druhá skupina ľudí, ktorí neveria ani takým ľuďom čo hovoria len to, čo spravili, respektíve zažili a ihneď ich podozrievajú z klamstva – podobne ako Ježišov apoštol Tomáš…., sám som sa s tým dosť často stretol a tým posledným prípadom je aj môj včerajší blog v ktorom som opísal môj zážitok z pred včerajška…., v ňom som spomenul ako som odmietol prijať zapaľovač od malej skupinky mladých ľudí, ktorí robili reklamnú kampaň pánovi Trebuľovi.

Pochopiteľne, že som očakával, že v debate pod bkogom sa objavia aj príspevky na obhajobu kandidáta, respektíve strany SMER. No najviac ma zaujali príspevky v tom zmysle o ktorom som písal vyššie, že aj keď som všetko napísal tak, ako sa to udialo, napriek tomu mi jeden čitateľ napísal toto: „Ale len kecá, mne Košičania prezradili, že sa pre ten zapaľovač vrátil ešte 3- krát…..“:-)

Moja reakcia bola nasledovná: uhádol si, ale v tom počte si sa pomýlil lebo tých zapaľovačov som nazbieral až 130 kusov a teraz ich predávam na blšáku po 5 eur. A vieš ako idú na dračku? Nenormálne, ľutujem, že som ich nenazberal aspoň 500 :-))) (Totiž pri predaji hovorím zákazníkom, že sú od Fica a je v nich aj jeho nahrávka: voľte SMER a budete mať doživotné istoty! :-D)

Na konci jeho príspevku je smailik, takže sa to ešte dá chápať v tom zmysle, že sa pri tom trochu pobavil, ale jeho ďalší príspevok už smailika nemá: „Necigáň, máš ich doma …. žiadny zberateľ nezbiera zapaľovače preto, aby ich predával!“ – Takže čo už človeku zostáva iné, ako takým ľuďom pristúpiť na ich hru? Zostáva jediné: Také príspevky ignorovať, alebo odpovedať úplným nezmyslom – a vôbec nepochybujem o tom, že poniektorí uveria, že práve ten príbeh je pravdivý. 🙁