Modlitba pána Harabina

8. novembra 2013, torpedo, Nezaradené

Na justícii je prostredníctvom ich predsedu kladená nasledujúca otázka: Koľko ste pre mňa dnes zarobili?

 Pôvodne som tu mal obrázok s karikatúrou Harabina ako túto otázku kladie pri soške tej dámy, ktorá drží v ruke misky váh, ale administrátor mi tu kresbu vymazal, lebo som ju vraj ukradol denníku SME. 🙁

Ten obrázok až príliš vystihoval celkovú atmosféru v slovenskej justícii. Nech si hovorí, kto chce, čo chce, zarážajúca je už len tá skutočnosť, že pre Harabina najskôr 150-tisíc eur zamietli a potom zmenili senát! Predseda súdu si jednoducho urobil výnimku a sudcov pomenil.

Zdroj: : http://www.sme.sk/c/   uvádza: „Keď Okresný súd Bratislava I priznal Harabinovi odškodné prvý raz, krajský súd verdikt zrušil a vec vrátil na opätovné prejednanie. Nepozdávala sa mu výška sumy.“

Bývalá sudkyňa, si všimla, že medzitým nastala podozrivá zmena. Kauzu na krajskom súde nedostal senát, ktorý ju riešil prvý raz, ako to bolo zvykom a „Harabina potom náhodným výberom priradili senátu Valérie Kleinovej, a to na základe opatrenia predsedu súdu Ľuboša Sádovského, ktorý na to udelil výnimku.“

Viac v článku: http://www.sme.sk/c/6998069/150-tisic-eur-pre-harabina-najskor-zamietli-potom-zmenili-senat.html#ixzz2k27DjcyQ 

Celé toto divadlo mi pripadá ako keď ja hrávam šachy s mojou dva a polročnou vnučkou – viem, že jej nesmiem vyhodiť žiadnu figúrku lebo by so mnou prestala automatický hrať šach a preto jej ešte schválne nahrávam figúrky tak, aby mi ich ona vyhadzovala……