Francúzky minister posiela Rómov domov

26. septembra 2013, torpedo, Nezaradené

Náš minister, resp. premiér po nich pošle vládny špeciál, aby ich pekne a zadarmo prepravil k nám na Slovensko…

Francúzsky minister vnútra Manuel Valls. Autor: Reuters, PHILIPPE WOJAZER

Francúzsky minister vnútra Manuel Valls.
Autor: Reuters, PHILIPPE WOJAZER

Tak kde je tá diskriminácia voči Rómom?  My Slováci pred nimi staviame múry a to len preto aby nám tí neprispôsobiví nerobili neporiadok a neokrádali slušných ľudí – a Francúzi im jednoducho pred celým svetom ukážu smer kam sa majú pratať: „Väčšinu Rómov by mali dopraviť k hraniciam. Nechceme tu týchto ľudí. Sú úplne odlišní, ako sme my. Nie je úlohou Francúzska zaoberať sa chudobou celého sveta.“…
Som strašne zvedavý, ako na protirómsky postoj francúzskeho ministra vnútra zareaguje tá europoslankyňa, ktorá kritizovala mestský magistrát v Košiciach za jeho súhlas s postavením múru na Luniku VIII a požadovala jeho odstránenie??!
Nezisťoval som aké prostriedky na Rómov vynakladá francúzska vláda, ale zhodou okolnosti som dnes dostal mailom tabuľku – akou sumou prispieva Slovensko na rodiny našich Rómov, ktorí sú nezamestnaní.
Tabuľku urobili priamo pracovníčky na jednom sociálnom úrade:

P.S.

Pôvodne som sem nechcel vložiť celú túto tabuľku, lebo tá spodná časť sa už príliš netýka toho o čom sa zmieňujem v článku, ale kvôli vierohodnosti som sa rozhodol dať to v celku.