Založ si blog

Aj takí sme my, /poniektorí Slováci/

Včera počas obeda som si prisadol na voľné miesto pred bufetom termálneho kúpaliska spolu aj s mojou vnučkou, ktorú som držal na kolenách, oproti nám sedel za stolom pán, ktorý už mal na stole obed – porciu maďarského guľáša s knedlíkmi.

Foto: http://kupele.relaxos.sk/Fotografietermalnekupalisko933501sk.htm

Foto: http://kupele.relaxos.sk/

No už na prvý pohľad bolo zjavné, že tá porcia má ešte príliš ďaleko k tomu aby s ňou bol ktorýkoľvek konzument spokojný.

Najviac ma však prekvapilo správanie tohto chlapíka, doslova čakal nato aby si k nemu niekto prisadol a aby mohol na plné hrdlo skomentovať svoju veľkú nespokojnosť s týmto jedlom /hlavne aby aj konzumenti pri vedľajších stoloch všetko počuli/…

Samozrejme aj mne bolo hneď pri prvom pohľade na túto porciu jasné, že tie knedlíky pri tom maďarskom guľáši sa o žiadnu paru ani neobtreli, no o to viac ma ten pán „udivoval“, že počas celého stolovania to jedlo iba ohundrával, no nič nespravil tak, ako by som to napr. ja stopercentne spravil a navrhoval som mu, že ja: ak by som bol na jeho mieste, tak by som si dal zavolať majiteľa bufetu a ak by nebol prítomný, tak by som im to jedlo hneď pri okienku vrátil a žiadal by som späť svoje peniaze, alebo by som žiadal iné jedlo v tej cene! /Prípadne by som aj doplatil/. Ale ten pán sa iba trápne vyhovoril, že už to mal zaplatené… no hlavná vec, že celú porciu zjedol do poslednej omrvinky a nebyť tam nás prísediacich, tak možno by ten tanier ešte aj vylízal – ako náš pes…

Čo ma však najviac prekvapilo, bolo to, že ten pán počas svojho stolovania oslovil aj jednu paniu pri vedľajšom stole, aby aj ju mohol zatiahnuť do nášho rozhovoru, a ako náhle mu ona dala za pravdu, že toto jedlo je skutočná žbrnda, tak on spustil litánie, že ak by mu jeho manželka navarila takýto obed, tak by ju zrezal do krvi a vyhodil z bytu… no hneď nato začal hovoriť o sebe, že je podnikateľ a už toho naozaj veľa videl aj precestoval, ale toto, že je vrchol ako poniektorí podnikatelia na Slovensku chcú čo najskôr zbohatnúť a to aj na úkor spotrebiteľa… začal sa chváliť tým, že má jedno z najdrahších áut na Slovensku, /aby som tu nerobil automobilke reklamu – značku neuvádzam/ dokonca spomenul aj jeho cenu 12 alebo až 13000 eur a dokonca, že si dal na ňom ešte spraviť vyhrievanie sedadiel a tú druhú vec, ktorou sa ďalej chválil som už takmer nevnímal lebo z okienka zavolali moje číslo pod ktorým som vnučke objednal obed, ale tuším, že to bolo buď štartovanie motora na diaľku, alebo niečo v podobnom zmysle…

No, čo si o tom myslíte Vy? Ak by ten pán bol skutočne tým, čo o sebe tvrdil, bol by si objednával jedlo v takom bufete? A ak, tak bol by to skritizované jedlo zjedol do poslednej omrvinky?

P.S. Ešte ma tak napadlo: To naozaj sú u nás také „lacné autá“, keď podľa jeho tvrdenia si kúpil to najdrahšie, čo sa na Slovensku predáva? 😀

 

Toto sa v Japonsku stať nemôže

07.02.2023

No na Slovensku to niektorí Slováci už pokladajú za samozrejmú vec. Je to na šľak trafenie, keď si človek niečo naplánuje a jeden lajdák mu to pokazí len preto, že nedodržuje harmonogram. Včera predpoludním som sa vybral s bežkami na túru, naplánoval som si ju tak, že vyrazím z Jahodnej na Prednú Holicu ku chate Lajoška. Lenže to by museli v Košiciach premávať [...]

Zipsovanie v cestnej doprave? !

21.10.2017

Neviem ako ostatní vodiči, ale priznám sa, že s týmto pomenovaním takejto prekážky na ceste sa stretávam prvýkrát a musím podotknúť, že za to môžem „poďakovať“ primátorovi mesta Košice pánovi Rašímu, lebo nebyť toho množstva „zbytočných rekonštrukcii ciest“, /najmä v poslednom období, keď je očividné, že sa blížia komunálne voľby do VÚC/, tak sa [...]

Zabudol vôl, že teľaťom bol!

19.04.2016

Neuveriteľné ako sa vie človek rýchlo zmeniť. Konkrétne mám na mysli nášho starostu pána A. H. na sídlisku KVP v KE. Pred pár rokmi tento pán, keď kandidoval na poslanca mestskej časti, tak hádam ani nebolo bytu na sídlisku, ktorý by nebol navštívil, ale klobúk dole pred jeho vytrvalosťou, lebo také niečo dokáže spraviť veľmi málo ľudí. Avšak stojí za zmienku [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo mláďa medveďa hnedého

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 89
Celková čítanosť: 355945x
Priemerná čítanosť článkov: 3999x

Autor blogu

Kategórie