Harabinové bozky – Robertovi Ficovi

19. júla 2013, torpedo, Nezaradené

Keď som si pozrel video ako sa vzájomne bozkávali, tak okamžite mi to pripomenulo 68 rok ako sa bozkávali vtedajší československí politici s Brežnevom…


YouTube Direkt     – Skutočne nádherní novomanželia 😀

Nie som si istý, či sa tu video zobrazí, lebo aj po viacerých pokusoch nahrať ho mi bolo oznámené, že je im ľúto, ale toto video už neexistuje – asi sa už na tých najvyšších miestach postarali o to, aby to bolo vymazané 🙁

Skutočne by som si z toho nič nerobil a vôbec by ma to netrápilo – aj keby sa tí dvaja takto bozkávali každý deň, trebárs od rána až do večera, ale samozrejme len v tom prípade, ak by to bolo na prospech všetkých Slovákov, no snáď nikto nie je až tak mechom udretý, že si nedokáže spočítať prečo tie bozky boli pred médiami takto prezentované – hlavne zo strany pána Harabina…